суббота, 20 февраля 2016 г.

ТРДК 2016. 3 тиждень. Звіт про роботу на третьому тижні.

Мій третій тиждень знову став пролонгованим (він тривав майже 3 тижні). Це відбувається тому, що повноцінно навчатися я можу лише у вихідні дні (і то не завжди). 
Моєю метою на цьому тижні було - просунутися далі в розробці власного курсу (розробити презентацію курсу, завдання до кожного тижня, скласти тести), зрозуміти нову для мене інформацію та, як завжди, отримати задоволення від цієї роботи.
Мені навіть вдалося "взяти участь" у вебінарі 02.02.2016 року: тривав робочий час, декілька разів приходилось відволікатися, тому цілісного сприйняття не сталося. Компенсувати це я змогла у вихідні, коли передивилася вебінар (НАрешті я знайшла, де вони розташовані в курсі!!!). Як на мене, перегляд вебінарів допомагає усвідомити і зрозуміти нову теоретичну інформацію тижня (подвійне сприйняття збільшує відсоток запам*ятовування, а мені, кінестетику за типом сприйняття, доводиться ще й конспектувати деякі незрозумілі моменти).
На цьому тижні я:
  • створила презентацію дистанційного курсу, розмістила її у SlideShare: http://www.slideshare.net/ElenaKolesnik3/present-distance-course-preventive-education; розмістила посилання на цю презентацію на нульовому тижні курсу, описала виконання завдання у блозі: http://dn27ok.blogspot.com/2016/02/2016-3.html;
  • спілкуватися у форумі стосовно якості презентації зовсім не хотілося, бо про це багато написано, здається, що всі вже знають правила створення ефективної презентації, проте мало хто їх дійсно дотримується і враховує особливості впливу на глядача. Проте, я все ж таки перечитала пости колег, до багатьох з них залишила коментарі. Здається, декого мої висловлювання навіть зачепили... 
    Свій вклад у цей форум я спробувала зробити, проаналізувавши ті відеоресурси, які трапилися мені протягом 4 годин, коли я виконувала це завдання. Але це повідомлення у форумі залишилося без коментарів (І досі залишається не перевіреним: http://dn27ok.blogspot.com/2016/02/2016-3_7.html;
  • розробила та розмістила у курсі попередні завдання:
    http://dl.khadi.kharkov.ua/course/view.php?id=186 та спробувала оцінити свій курс відповідно запропонованих пунктів, описала виконання завдання у блозі: 
    http://dn27ok.blogspot.com/2016/02/2016-3_20.html.
Крім цього, розмістила на нульовому тижні курсу:
  • глосарій понять, які використовуються в превентивній освіті;
  • перелік основних джерел інформації щодо превентивного виховання.
Загалом, над виконанням завдань тижня я працювала близько 30 годин чистого часу (багато часу я складала тестові завдання, створювала презентацію). Хоча, дивлячись на результати цієї роботи як в курсі, так і у вигляді записів на блозі, виникає питання:
Чому так довго? На що я витрачаю так багато часу? Колеги ж встигли за цей часвиконати завдання вже трьох тижнів!!!!

Що стосується, цікавих джерел, за цей час я знайшла вкрай цікаві для мене (правда, вони ніяким чином не стосуються дистанційної освіти):
  • блог "О жизни и работе": http://naritsyna.livejournal.com/ (психологічної проблематики і не тільки),
  • сайт "Авторская школа Сергея Ветрова": http://vetrov.kiev.ua/ (про сутність освіти та освітні технології - блог педагога-новатора, вкрай цікавої людини, який завжди має свій погляд на сучасну освіту).
Крім того, дуже хотілося помудрувати стосовно питань, які були запропоновані в теоретичному блоці тижня. Але для цього мені особисто є ще багато у чому розібратися, з*ясувати деякі незрозумілі аспекти, наприклад: повні й неповні моделі конструктивістського підходу; основні уміння і навички...
Тому для відповідей на ці питання я створила окреме повідомлення у блозі. Коли відповім - я його оприлюдню.
Разом із тим засмучує те, що досі не опрацювала (не розібралася і тому не спробувала розробити запропоновану модель) особливості створення низки складових елементів діяльності за певною темою. Здається, що я прогавила щось вкрай важливе для розробки якісних матеріалів дистанційного курсу.
Обов*язково це зроблю пізніше (бо цікаво виявити збіги та розбіжності щодо запланованих або передбачених навчальних завдань, бо я вже стикнулася з цими особливостями, коли розробляла завдання тижнів)!!!
І ще, коли у мене виникають питання стосовно формулювання завдань курсу, я завжди орієнтуюся на матеріали курсів "Куратор змісту" та "Технології розробки дистанційного курсу".
Дякую за ці якісні зразки
та нові можливості
професійного й особистісного розвитку!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий