суббота, 6 февраля 2016 г.

ТРДК 2016. 3 тиждень. Презентація курсу.

Презентація курсу? Що може бути легшим, коли створюєш їх по декілька штук на тиждень!!!
До того ж: 
1) в курсі надано зразок презентації курсу;
2) всю необхідну для створення презентації інформацію ми вже описували в завданні "Проект курсу" (на першому тижні);
3) я вже робила аналогічну презентацію до курсу "Розмноження та розвиток людини" з біології, 9 клас: http://www.slideshare.net/ElenaKolesnik3/ss-57960432?next_slideshow=1.

Єдиною проблемою для мене під час створення презентації знову ж таки виявився мій перфекціонізм (масу часу я завжди втрачаю на пошук фону та відповідних картинок для презентації, редагування шрифтів - кольору, розмірів, розташуванню тощо). Я знаю, що часто я марно втрачаю час на ці "заморочки", проте нічого не можу вдіяти, поки результат не буде відповідати "моєму уявному зразку"... Саме тому на створення презентації пішло десь годин 5 чистого часу.
По закінченні я вирішила, що вкрай не вистачає слайду, який відображав би актуальність даного дистанційного курсу. Так з*явився перший слайд - така собі "інфосхема" про сучасне бачення ролі та проблем превентивного виховання. Дуже сподіваюся, що ця візуалізація є зрозумілою для будь-якої людини.
Отже, створена презентація дуже нагадує рекламний продукт (і, на мій погляд, мала б розміщуватися десь ззовні курсу). При цьому, Володимир Миколайович неодноразово зазначав, що як за статистикою, так і в реальності значна кількість слухачів (майже ???%), що записалися для проходження курсу, потім ніколи в нього не заходять або переривають навчання вже на перших тижнях (Що там казати: моє навчання на цьому курсі - то також вже третя спроба. Сподіваюся, що успішна!!!). Тому, думаю, що навіть усередені курсу (на самому початку) така реклама теж може виявитися доречною: перегляд презентації буде сприяти усвідомленню студентом тих реалій (наявності власних можливостей, мети, завдань, особливостей їх виконання, оцінювання тощо), до яких він долучився, записавшись на дистанційний курс. Тільки б не злякала ще більше!!! ;)))
Презентацію курсу я розмістила в додатку "Диск" Google
https://drive.google.com/open?id=0B5QkRuRZ2NRLNWZXV3ctWnRDNlE
відкрила загальний доступ до цього ресурса (Дякую курсу "Куратор змісту"!!!)
Але я думала, що в дистанційному курсі я маю розмістити (якимось чином, який мені досить не відомий) не ссилку на ресурс, а саму презентацію.
Тому я переглянула фрагмент вебінару від 03.02.2016 (про те, як саме слід це зробити), потім передивилася тьюторіал Костянтина Бугайчука про розміщення презентацій у SlideShare.
Для того, щоб зареєструватися у цій мережі, я спочатку зареєструвалася у LinkedIn, настроїла аккаунт та інформаційні потоки (Ця діяльність нагадала мені навчання на "Куратор змісту 4": як же я скучаю!!! То були найкращі дні минулого і цього року!!! Стільки несподіваних відкриттів, у тому числі - щодо власних можливостей... 
Шановний мій тьюторе!!! Безкінечно щиро дякую за отримані знання і навички!).
Далі я розмістила презентацію майбутнього дистанційного курсу "Превентивне виховання" (і не тільки її) у SlideSharehttp://www.slideshare.net/ElenaKolesnik3/present-distance-course-preventive-education:

І вже, через годину, її переглянули 7 разів.
Розміщення ссилки в самому дистанційному курсі жодних проблем не викликало:
Порівнюючи, сервіси для зберігання презентацій: додаток "Диск" Google та SlideShare, хочеться відзначити, що під час завантаження презентації на "Диск" Google, виникали деякі "збої": змінювали розташування графічні об*єкти, змінювалися шрифти, "з*їжджав" або "розповзався" текст. Я декілька разів вносила певні зміни в презентацію, конвертувала її у версії "Презентація PowerPoint 97-2003", "Демонстрація PowerPoint 97-2003", але після завантаження, певні негаразди повторювалися знов.
Завантаження ж презентації у SlideShare відбулося без жодних проблем. Все вкрай просто і зручно! Тому я точно буду користуватися даним сервісом у подальшій діяльності. 
Дякую за нові можливості!!!
Крім того, я внесла нову мережу LinkedIn у список відстежуваних соціальних мереж у сервісі Klout.com:
При цьому дуже здивувалася: мій індекс цитування за цей час збільшився з 26 до 30:

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий